srijeda, 27. siječnja 2016.

Kako pravilno nanijeti tuš - tips & tricks

Konačno nam je došla na red tema koju ste me već davno tražili. Budući da ja nisam ni kozmetičarka ni vizažištica, ova tema mi je full bolna točka jer si i sama već dugo postavljam ovo pitanje :) Još jednom javno priznajem da sam totalni dudek što se tiče nanošenja tuša i svaki put se toliko namučim da bih ga najradije izbacila iz svoje make up kolekcije. Ali...tako mi je divno vidjeti ga na drugima da ću se truditi do besvijesti sve dok tu famoznu vještinu ne usvojim do savršenstva. Pa evo pišem ovaj post kao mali tutorijal vama, ali i sebi tako da uvijek mogu skoknuti na blog i pogledati ovaj mali šalabahter koji slijedi :)


 

Sve savjete koje ćete pročitati sam prikupila od strane make up stručnjaka tj. vizažišta koji nam maksimalno pokušavaju olakšati muke po tušu. Meni je to još uvijek znanstvena fantastika, pogotovo jer imam prilično spuštene kapke i imam osjećaj da je na njih nemoguće nanijeti tuš, a da to na nešto sliči. No, kažu da ima lijeka i za to :)

Pa evo ako vas zanima, u nastavku pročitajte sve male tajne nanošenja tuša...

1. Najvažnije pravilo je da prilikom nanošenja, morate gledati dolje. Razlog tome je što spuštanje pogleda prema dolje opušta kapak i to automatski olakšava apliciranje.

2. Svakako treba izbjegavati natezanje očnog kapka jer će se koža naborati, a linija neće biti ravna.

3. Tuš je potrebno nanositi od unutarnjeg kuta oka prema vanjskom.

4. Sama tehnika nanošenja zvuči prilično jednostavno...
Kistom povučete tanku liniju od unutarnjeg prema vanjskom kutu oka, a nakon toga dobivenu liniju samo raširite tj. malo podebljajte još jednim slojem tuša. E sad slijedi ono što meni nikako ne uspijeva, a to je mačkasti završetak iliti repić. Napravit ćete ga tako da samo povučete liniju u ravnini donjeg kapka i prema obrvi izvučete željenu duljinu. Kad ste i to napravili, potrebno je još samo spojiti vrh tuša odnosno repić sa sredinom oka i popuniti praznine. Ovo stvarno zvuči kao pis of kejk, ali meni je neizvedivo. No, kao što kažu...vježbom do savršenstva i nema druge :)

5. Za početnike je najbolje koristiti tuševe u olovci jer je s njima najlakše rukovati. Meni se najboljim do sad pokazao Oriflame The One Eye Liner Stlyo jer je odlično pigmentiran i s njime mi je bilo najlakše raditi.

6. Nanošenje tuša si možete uvelike olakšati koristeći medicinski flaster koji jednostavno nalijepite uz donju liniju kapka. On će vam pomoći u tome da povučete savršenu crtu. Isto tako, možete nalijepiti još jednu trakicu flastera i na gornji kapak i samo popunite prazninu. Kad odlijepite oba flastera, tuš bi trebao biti besprijekorno nanesen. Osobno, ovaj trik još nisam isprobala, ali sigurno hoću :)

7. Ako imate problem s rukama koje se tresu, naslonite lakat na stol ili neku čvrstu podlogu.

8. U slučaju da pogriješite prilikom apliciranja tuša, nije potrebno da sve što ste napravili brišete s očiju. Dovoljno je uzeti štapić namočen u tekućinu za skidanje make upa i pažljivo obrisati onaj dio koji vam se ne sviđa. Isto tako, možete natapkati i korektor pa pomoću štapića za uši, samo izoštriti liniju tuša.

9. Ukoliko ste spadate u kategoriju spuštenih kapaka, poput mene...preporuka je ravnim kistom povući tanku liniju uz sam korijen trepavica cijelom njihovom dužinom jer će debela linija učiniti da vam oči izgledaju još manje. Budući da nikako ne mogu izvući repić onako gore visoko, produžim ga ravno tako da više izgleda na trokutić.


Evo nadam se da vam je ovaj tekst bio od pomoći, a na kraju vam prilažem moj stari post o gore navedenom tušu iz Oriflama :)

Ako imate bilo kakav savjet ili znate možda još neki trik o stavljanju tuša, pišite....pogotovo ako imate problem spuštenih kapaka.

 
Do čitanja :*
 
 
Lucija



3 komentara:

  1. Fale mi fotke u postu...taj tuš nam je većini bolna točka! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni je tuš bolna točka, jedini način na koji ga uspijem nanesti je kosi kist i gel tuš. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Eh tuš �� Volim ga al rijetko stavljam, samo kad imam stvarno dosta vremena prije izlaska za popravljanje nastalih zbrljancija, jer sam izgleda antitalent za te fine repiće ��

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...