srijeda, 2. prosinca 2015.

Sweater weather tag




Evo i mene s jednim tag postom, ujedno i prigodnim za ovo doba godine. Volim raditi ovakav tip postova da se malo razbije kozmetička monotonija, a super mi je i na drugim blogovima čitati raznorazne tag postove. Ovaj put sam se sama nominirala :))) te pozivam sve vas koji imate volje i želje, da napravite ovaj tag. Pa krenimo s pitanjima....

1. Favorite candle scent?



Definitivno biram vaniliju ili bilo koji cvjetni miris...zapravo, može sve heheh...jedino baš ne preferiram voćne mirise. Inače sam opsjednuta sa svijećama i svjećnjacima i ogromna mi je želja otići u Candle land i pokupovati pola dućana :)))


2. Coffee, tea or hot chocolate?



Kavu ne pijem uopće, eventualno tu i tamo kapučino. Čajeve također slabo, pa čak i dok sam bolesna...dakle biram vruću čoksicu :)


3. What is the best fall memory you have?



Skakanje i valjanje po lišću pod broj jedan...osim toga obožavam odlaske u šumu i uživanciju na svježem zraku i bojama jeseni.


4. Which make up do you prefer, dark lips or winged eyeliner?



Na usnama ne volim baš full tamne nijanse pa ću radije izabrati ovo drugo, iako sam totalni dudek i
kolko god se trudila ne znam se ovak našminkati kmeeeee kmeeeee...


5. Best fragrance for fall?


 Nisam sigurna dal spada u jesenske mirise, ali trenutačno mi je omiljeni Lacost pour femme.


6. Favourite fall meals?


 
Trenutno mi ne pada na pamet nikakvo jelo, osim možda sarme, al nekak mi ona vuče na zimu pa ću se odlučiti za finu kesten roladicu omotanu u čokoladu....mljac.
 
 
 7. What is autumn weather where you live?
 
Vrijeme je divno, ponekad i nadprosječno toplo i slobodno mogu reći da mi je jesen nakon proljeća najdraže godišnje doba. Evo u prilog i par slikica koje sam uslikala prošle godine...
 
 
 
 



 
 
 
 
 
 
 
8. Most worn sweater?
 
 
 
Imam ih dosta, a najdraža i najviše nošena je jedna krasna bijela vestica na kopčanje. Toliko je topla i udobna da u ovim hladnim danima ne izlazim iz nje.
 
 
9. Must have nail polish this fall?
 
 
 
Bila bi to ova divotaaaa, slučajno vidla na Pinterestu i zaljubila se na prvi pogled. Još kad bih ga mogla nabaviti, nitko sretniji od mene.
 
 
10. Football games or jumping on leave piles?
 
 
 
Moram priznati da nisam neki ljubitelj nogometa, tak da definitivno skakanje po hrpi lišća :)
 
 
11. Skinny jeans or leggings?
 
 
 
 
Može i jedno i drugo, al nekak su mi draže i udobnije tajice :)
 
 
12. Combat boots or Uggs?
 


 
Uggsice...jer su tople i udobne....kratko i jasno :)))
 
 
13. Is pumpkin spice worth the hype?
 
 
 
Stvarno nemam pojma, nikad nisam probala :)
 
 
14. Favorite fall TV show?
 
 
 
Definitivno tvoje lice zvuči poznato...svi su fenomenalni, ludi i otkačeni do daske :)
 
 
15. What song really gets you into the fall spirit?
 
Hmmm, može joker na ovo pitanje? Zbilja mi ništa ovaj tren ne pada na pamet :)))
 
 
I došli smo do kraja, nema više :) Baš mi je bilo zabavno raditi ovaj tag, a vjerujem da će biti i vama.
Pišite što vi radite u ove jesenske dane, a mi se opet čitamo uskoro :*
 
 
 
 

Broj komentara: 6:

  1. Obozavam jesen, pogotovo kad kisa pada, ali mrzim uggsice i izbjegavam ih u sirokom luku. Inace odlican post! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Svi mi volimo jesen, baš neko posebno godišnje doba. I da, zapelo mi za oko dark lips or winged eyeliner :) definitivno winged eyeliner. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, baš je posebno...sad kad mao bolje razmislim zapravo ne znam dal mi je draže proljeće ili jesen :) Tu su negdje u istom rangu :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...