nedjelja, 27. prosinca 2015.

Holly Jolly Christmas Tag




Iako baš i ne volim zimu, obožavam ovo doba godine pa bi bio red da odradim još jedan divan tag, ovaj puta Božićni...pa krenimo s pitanjima :)


1. Kada te počne obuzimati uzbuđenje oko Božića?
Čim vidim lampice i druge ukrase u izlozima trgovina i trgovima. Odmah mi srčeko jače zakuca, no unatoč svom tom uzbuđenju i isčekivanju Božića ne kitimo bor sve do Badnjaka.



2. Najdraži božićni film?
Vjerojatno već znate što ću napisati heheh...naravno Sam u kući 1 i 2, ostali nastavci im nisu ni do koljena. Uvijek se čudim kako mi taj film nikad ne dosadi :)



3. Jesi li ikada doživjela bijeli Božić?
O da, puno puta....no u zadnjih par godina, uopće se ne sjećam kad smo imali bijeli Božić. Dok sam bila mala, gotovo svaki je bio snježni i nekako je bilo normalno da za Božić pada snijeg, sada je nažalost skroz drugačija priča.

4. Tvoja omiljena božićna pjesma?
I tu je odgovor vrlo jednostavan i predvidljiv :)))



5. Znaš li nabrojati imena sobova Djeda Božićnjaka?
Znam samo za Rudolpha...ostali su mi totalna nepoznanica :)



6. Omiljena hrana ili kolač koji se uvijek nađe na tvom božićnom stolu?
Glasam za mlince, pečeno meseko, salatu i fine suhe božićne kolačiće :)





7. Voliš li više poklanjati ili primati poklone?
Drago mi je i jedno i drugo...ali nekako mi je posebniji osjećaj drugome poklanjati jer kad vidiš sreću na licu drage osobe, to je nešto neprocjenjivo.



8. Navedi jedno mjesto o kojem sanjaš da ga posjetiš u vrijeme blagdana?
Bit ću skromna jer nemam volje putovati u neke daleke destinacije u vrijeme blagdana pa ću reći Božićna bajka obitelji Salaj ili Božić u Beču :) Iako sam već bila na ovom imanju, svake godine mi je iznova velika želja vratiti se u njihov čarobni svijet lampica.



9. Što više voliš: Badnjak ili Božićno jutro?
Moram priznati da mi je Badnjak nekako uzbudljiviji i draži jer sve prolazi u isčekivanju Božića...priprema ručka, pečenje kolača, zamatanje poklona, kićenje bora, slušanje božićnih pjesama i priprema za polnoćku. Baš volim svu tu strku i zbrku i adrenalin koji se osjeća u zraku. No, volim ja i Božić, al kao što sam rekla Badnjak mi je nekak more excited :)))



10. Kada tvoja obitelj ukrašava božićno drvce i tko ga ukrašava?
Već godinama ga ukrašavamo točno na Badnjak, a u kićenju sudjelujemo svi. Muž postavi lampice, djeca kuglice, a ja sam zadužena za vrh iliti špic :)

11. Voliš li više bijele lampice za bor ili šarene?
Budući da volim sve što je šareno, šljokasto i blještavo....odgovor je: šarene :)

12. Bili radije živjela u kućici od medenjaka ili u radionici Djeda Božićnjaka?
Nisam baš preveliki ljubitelj medenjaka jer više volim kremaste i sočne kolače pa ću izabrati Djedicu :)



13. Ukratko ispričaj tradiciju svoje obitelji na Badnjak.
Pa ovako...peku se kolačići, za ručak se jede riba i grah salata, zatim kitimo bor i spremamo se za polnoćku.

14. Kad bi se mogla naći ispod imele s osobom s kojom god poželiš, tko bi to bio?
Iskreno, nemam neki crush na neku poznatu osobu tak da će ovo pitanje ostati bez konkretnog odgovora :)

15. Što je na vrhu tvoga bora?
Vrh iliti špic

16. Odbrojavaš li do Božića?
O daa, ako me pratite na Instagramu, mogli ste vidjeti koliko sam opsjednuta isčekivanjem Božića i odbrojavanjem :)

17. Najdraža Božićna uspomena?
Prvi Božić s mužekom i dječicom u novoj kući mi je ostao u posebnom sjećanju.

18. Što najviše voliš u vezi Božića?
Volim što smo svi na okupu i osjećaj zajedništva, mira i ljubavi koji se posebno osjeća za vrijeme blagdana.


Eto, to bi bila sva pitanja...nadam se da vam se svidio ovaj tag te kao i uvijek pozivam sve koji imaju dobru volju i vremena da ga urade jer božićno vrijeme još uvijek traje :)



I još samo da vas podsjetim na božićno darivanje koje je aktualno još samo 2 dana...
 

2 komentara:

  1. Sam u kuci..Film koji me asocira na detinjstvo i nikad mi ne dosadi, definitivno! :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nešto je čarobno u tom filmu, definitivno :)))

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...