srijeda, 23. prosinca 2015.

Božićna manikura

HO HO HO! :)))

Evo kao što sam najavila, slijede fotkice božićne manikure...Turbo je jednostavna, a opet efektno izgleda. Koristila sam samo dva laka, a to su Essence u nijansi 114 Fame Fatal i najnovije zlatne šljokice iz Essence božićne kolekcije Merry Berry. Crveni lak sam nalakirala u duplom sloju, mada je jako pigmentiran i dovoljan bi bio i jedan. Šljokice su također nanesene u par slojeva. Moram priznati da sam se poprilično namučila s fotkama jer fotić nikako nije mogao uloviti realnu boju. Nakon desetak pokušaja mi je napokon uspjelo i eto...objavljujem no filter fotke :)
P.S. Lak na malom prstu nije izgreban, nego se iznenada pojavio neki nepoznati leteći objekt i odlučio sletjeti upravo u toku slikanja :)












Nadam se da vam se manikura sviđa...čitamo se opet uskoro :*

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...