subota, 7. veljače 2015.

Icy Fairy

Pozdrav svima!

Nadam se da ste svi živi i zdravi i da vas nije zatrpala ova snježna mećava. Inače, nisam baš neki ljubitelj zime i snijega, no ovo ludo vrijeme me inspiriralo da napravim jednu snježnu manikuru. Neki dan sam radila "inventuru" lakova i nađoh jedan krasni plavi lak kojem je rok trajanja svega 6 mjeseci. Reko ajd da ga potrošim čim prije, da se slučajno ne pokvari :)
I tako je započela Icy Fairy priča...
 
 
 
 
 
 
Nabacila sam 2 sloja ove ljepotice, koliko je potrebno za potpuno prekrivanje. Moje duboke isprike na neurednoj kožici, primijetila sam ju tek kad sam fotke prebacila na laptop. Uživo jedva da se vidi, ali fotić je nemilosrdan i hvata sve moguće detalje koje golim okom jedva zamijetimo. Idući put ću malo bolje pripaziti :)
 
 
 
Ovaj mali mini lakić od svega 3,5 ml sam dobila na poklon od drage prijateljice. Valentina, ako čitaš :*
 
 
Ako se pitate zašto je naziv posta Icy Fairy, odgovor se nalazi ispred vas. Essence Icy Fairy sam vidjela na jednom blogu i bio je jako hvaljen pa sam ga poželjela imati u svojoj kolekciji koja svako malo dobije jednog novog člana :) Ah, što ću kad sam zbilja bolesna na lakove i ne mogu odoljeti tim predivnim bojama i blještavim šljokicama. Bloggers made me do it :)))
Dakle, ova snježna kraljica ovako na prvi pogled ne izgleda nešto previše glamurozno i sigurno se pitate što je toliko posebno u njoj. Pa evo ovako, ovaj nadlak koji ovako na slici izgleda obično i bljedunjavo je prava eksplozija boja. Sadrži sitne ljubičasto-plave šljokice koje svakom baznom laku daju poseban i drugačiji štih. Odlično se stapa sa svakom bojom, a najviše dolazi do izražaja na tamnijim lakovima. Osim tih malenih, pun je i srebrnih šljokica raznih veličina, od kojih su najveće prekrasni šesterokuti. Iako su srebrni, na suncu se prelijevaju u svim duginim bojama. Šteta što danas nije bilo dovoljno sunčevog svjetla pa da vidite taj predivan spektar boja, ali čim nam dođu ljepši dani svakako ću vam i to uslikati.
 
 
 
Ako ste sumnjali, evo dokaza :) Ovaj lak daje prekrasan ljubičasto-plavi odsjaj i trenutno mi je nadraži i najljepši od svih nadlakića koje imam. Sadrži čak 10 ml, a možete ga kupiti po cijeni od oko 17 kn. Trajat će vam dugo, dugo...
 
Uživajte u fotkama :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Nadam se da vam se sviđa moja ledena bajka :)
 
Ako ste isprobali ovaj nadlak, pišite svoje dojmove, ako pak niste, svakako ga isprobajte.
 
 
I na kraju da vas još podsjetim na darivanje povodom Valentinova koje je još uvijek aktualno...
 


 Pozz do slijedećeg čitanja :*
 

Broj komentara: 10:

  1. Odgovori
    1. Hvala ti :* Manikura je zbilja turbo jednostavna, ali ima onaj neki glam štih :)

      Izbriši
  2. Ovo je prekokrasno :) I plavi lak i šljokice <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Neman Icy Fairy i sad se grizem o neeeee ahha :'(
    Manikura je prekrasna <3 Sama volim ovakvu jednostavnu manikuru, boja + šljokice, uvik efektno i prekrasno <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa :) A sad brzo trk po Icy Fairy :))))

      Izbriši
  4. Prava zimska manikura. :D
    Predivno je. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. OMG to tako divno izgleda :D A nokti su ti još divniji *:*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaooo baš ti hvala :* Moram priznati da sam se namučila dok ih nisam dotjerala do ovakvog oblika. Uvijek su mi bili ovalni, ali sad mi je puno ljepše kad su ovako ravno odrezani :)

      Izbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...