nedjelja, 22. veljače 2015.

B pretty by Bipa

Kao što sam naslov govori danas ću vam pisati o dva prekrasna B pretty proizvoda. Vjerojatno svi već znate da je B pretty jedan od Bipinih brendova, ali ono što sigurno ne znate da je ovo moj prvi susret s ovom kozmetikom :) Nažalost u mom gradu nema ni Bipe ni Kozma ni Golden Rose trgovina pa se dosta rijetko imam priliku susresti s kozmetičkim brendovima koje nude. No, sreća je što studiram u Varaždinu, a tamo je puno veća i bolja ponuda kozmetike nego kod nas.
 
Moram priznati da sam ovisna o lakovima za nokte i rijetko kad iz drogerija izađem bez nekog novog fensi šmensi ljepotana. Tako je bilo i jučer prilikom razgledavanja Bipe. Jednostavno sam morala ugrabiti dva nova primjerka i mogu vam reći da sam prezadovoljna cijenom, a i kvalitetom. Lakovi na prvi pogled izgledaju sasvim obično, a ambalaža je skroz jednostavna i ne privlači baš previše pažnje. Bočice su male, količine samo 5 ml i sve redom imaju roza čep. Četkica je dovoljno dugačka i dosta je tanka, ali omogućava precizno nanošenje. Pigmentiranost je odlična, a tekstura je taman gusta, no ja sam ih ipak nanijela u 2 sloja. Cijena im je 9,90 kn, a trebalo bi ih potrošiti 24 mjeseca nakon otvaranja. S obzirom na malu količinu, potrošit ćete ih i puno ranije od roka.
 
A sad ću vas izbombardirati sa slikama :)))
 
 Prvi na redu je prekrasni plavac imena Deep sea pearl. Obožavam plavu boju, a ovaj lak me stvarno oduševio...predivan je. Ima sitne plave školjice, a na suncu se toliko sjaji da ga je gotovo nemoguće uslikati zbog jakog reflektiranja svjetla.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Druga nijansa ima chrome efekt i totalno fora ime: Chromeo & Juliet. Boja je baš posebna, kombinacija sive i zelene, a sjaji se ko da ste nalijepili one folije s ebaya :) Sasvim dovoljno ju je nanijeti u jednom sloju jer je toliko gusta da prekriva sve, ali ipak ima jednu manu...kad nanesete lak, ispod njega se vide one uzdužne linije nokta, a ako vam je slučajno nokat malo oštećen, prilično će doći do izražaja. Tekstura mu je baš neobična.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
Koja vam se boja više sviđa?
 
Da li ste imali priliku isprobati ove lakove?
 
 
 

Broj komentara: 12:

  1. Pa kako niko ne komentira? Izludila si me sa slikama, prekrasne su <3 Oba laka su super, zapisala sam imena :'D Iz njihovih Chrome lakova imam Cinnachrome i ja sam se šokirala, prekrasan je lak :) Super post, samo bombardiraj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :* Ne znam zašto nitko ne komentira, možda su svi popadali u nesvijest od ove ljepote :)))
      Inače, ovaj drugi lak je puno, puno ljepši uživo, više je zelenkast, dok na slikama skroz vuče na sivo. Jedva čekam da isprobam i ostale nijanse :)

      Izbriši
  2. Koje divne nijanse, ne znam koja mi je ljepša, baš kradu poglede *___* ni ja nemam Bipu u blizini pa dok idem u grad koji ju ima, pomamim se za svime i svačime, već imam čitavu wish listu. :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh, točno znam kako ti je...lako bi mogle bankrotirati :)
      Ma sve nijanse su krasne, ali ova plava je vrh!

      Izbriši
  3. wooow koje nijanse, ne mogu se odlučiti koja mi je ljepša! kliknula sam na post kad m je izbacilo objavu na FB-u, a ti si me oduševila sa još prekrasnih slika!

    OdgovoriIzbriši
  4. Deep sea pearl je prelijep, bas mi se puno puno svidja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ga obožavam, baš su me ugodno iznenadili ovi lakovi :)

      Izbriši
  5. Izgledaju super, baš ću si nabaviti par njihovih lakova :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Stvarno su super i jako me zanima kakve su ostale nijanse...svakak ću se vratiti po još :)))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...