utorak, 2. prosinca 2014.

Božićno darivanje - završeno

Drage moje čitateljice!

Budući da nam se bliži Bozić i vrijeme je darivanja, odlučila sam vas nagraditi...a s čim drugim nego kozmetikom :))) Za vas sam pripremila četiri prekrasna proizvoda, a to su:
 
1. I Heart Makeup paleta sjenila - sadrži čak 36 predivnih nijansi te veliko ogledalo
 
2. Makeup Revolution ruž za usne
 
3. I Heart Makeup rumenilo u obliku srca - sadrži 3 nijanse
 
4. Manhattan lak za nokte
 
 
 
Budući da sam na gornjoj slici slikala ambalažu palete, mislim da bi bilo fer da vidite i kako izgleda iznutra. Bilo mi je šteta otvarati jer je sve lijepo upakirano, ali morala sam da vidim jel su sve nijanse na broju :)
 
 
 
PRAVILA DARIVANJA
 
1. Označite moju Facebook stranicu sa "sviđa mi se"
 
2. Podijelite objavu o darivanju na svom profilu
 
3. U komentar na blogu mi napišite svoj Facebook nick radi lakšeg kontaktiranja i koje bi teme voljeli čitati. Također mi možete napisati koji je vaš omiljeni kozmetički proizvod :)
 
Darivanje traje od 02.12. do 21.12. do ponoći.
 
Dobitnika ću objaviti putem random.org. na Facebook stranici i ovdje na blogu.
 
Svima želim puno sreće :*

RANDOM.ORG JE IZABRAO - NAGRADU JE OSVOJILA ALE RA
ČESTITAM :)

Hvala svima na sudjelovanju, pratite me i dalje jer bit će još darivanja i puno zanimljivih stvarčica :*

 

Broj komentara: 58:

  1. Ali nema Facebook stranice...samo pokaže na naslovnicu i ništa drugo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo popravila sam...sad bi trebalo funkcionirati :)

      Izbriši
  2. WOWWW, preeekrasno darivanje!!! Posebno mi se svidaju ova divna sjenila koja inače najviše volim od dekorative... Volim i jako La Roche Posay puder koji svakodnevno koristim. Lala Lanci na fejsu! Pusa <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Samra Mehmedovic na facebook-u..A omiljeni proizvod mi je Garnier bb krema..

    OdgovoriIzbriši
  4. Ako važi za Srbiju ja se igram,poklon je prelep i baš želim jednu ovako paleticu veselih boja,nemam nijednu. Pratim na FB pod Tijana sjz(sreća je zdravlje),omiljeni kozmetički proizvod recimo CC krema i sjaj za usne :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Podjeljeno s Anita Kažimir.
    Najdrazi proizvid Revlon Color stay puder i novo otkrivena essence princess maskara

    OdgovoriIzbriši
  6. Facebook-Franciska Perojević
    Najdraži proizvod BH Cosmetics paleta sjenila - It's Judy Time :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Podeljeno sa Marina Đikić.
    Volela bih čitati još više o dekorativi. (:

    OdgovoriIzbriši
  8. barbara-ma ja volim svu kozmetiku,i sve koristi a najviše bb kremu,maskaru,ruž i to ljubičasti ili pink,imam želju kupiti jednu paletu sjenila il mi možda djeda donese za božić...;-),voljela bih malo pročitati kako se pravilno našminkati,koje boje položiti na očima i usnama..inače sve 5 ;-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Volim podjednako svu kozmetiku, a ako trebam izdvojiti to su ruževi i sjajila!

    FB https://www.facebook.com/profile.php?id=100002071222073
    Anela Saric

    OdgovoriIzbriši
  10. FB: Naomy Ojurović Čačić,
    https://www.facebook.com/naomy.ojuroviccacic/posts/905743159445257?pnref=story

    Volim svu kozmetiku ali najviše maskaru,i olovku za oči. To mi je najdraže :)

    OdgovoriIzbriši
  11. FB: Tea Šainović
    https://www.facebook.com/tea.sainovic/posts/10152862202761306
    Najdraži kozmetički proizvod mi je maskara, a najviše volim čitati postove o preparativi. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. FB Mihaela Vargašević
    https://www.facebook.com/mihaela.vargasevic/posts/10152896273418874?pnref=story

    Najdraži kozmetički proizvod mi je crveni ruž :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlično darivanje
    fb Gordana Mandić Čotra

    Najdraži kozmetički proizvod je maskara

    OdgovoriIzbriši
  14. Facebook-Sanja Đerđ
    Najdraži proizvod l'oreal 4d maskara

    OdgovoriIzbriši
  15. FB: Jelena Kovačević
    Omiljeni proizvod mi je tekući puder L'Oreal True Match, a volim čitati o novčano pristupačnim proizvodima vrijednih pažnje!

    OdgovoriIzbriši
  16. FB: Kristina Kurnik

    Najdrazi proizvod mi je maskara Loreal Mega Volumen miss Manga

    OdgovoriIzbriši
  17. Martina Živković na FB...najdraži proizvod mi je maskara

    OdgovoriIzbriši
  18. FB: Ivana Levada Brnić

    Prva liga darivanje....a najdraži proizvod mi je maskara 2000 calorie MF

    OdgovoriIzbriši
  19. FB: Ale Ra
    Najdraži proizvod? Anti age krema!

    OdgovoriIzbriši
  20. Svjetlana Blažević
    MUA palete :)

    OdgovoriIzbriši
  21. FB: Magdica Duvnjak
    Najdraži proizvod mi je ruž, a volim i maskaru.

    OdgovoriIzbriši
  22. Super darivanje. Najdraži proizvod mi je za sada barem nova maskara od Loreala, Mega Volumen miss Manga. Uvijek volim pročitati teme povezane sa noktima i nail artom :D i one koje su povezani s njegom kože.

    Tea Salopek
    FB: Jurica Lutkić

    OdgovoriIzbriši
  23. Ljiljana Najdraži kozmetički proizvod mi je maskara Fb Ljiljana Bošnjak Gligorević

    OdgovoriIzbriši
  24. Omiljeni proizvod mi je LRP BB krema.
    Voljela bih čitati o novogodišnjem make-upu.
    Podijelila post o darivanju.
    Sretno svima!
    FB: Rajka Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  25. Na FB se zovem Antonia Pantelić. Što se tiče postova, voljela bih čitati o LOTD postovima.
    Nemam najdraži proizvod, ali recimo, vjerna sam Essenceovom rumenilu. :)

    OdgovoriIzbriši
  26. https://www.facebook.com/ljsolenicki--FB--jako-volim-bb kremu,maskaru-i-ruž!
    Podijelila post o darivanju.

    OdgovoriIzbriši
  27. Mirta Krušić - omiljeni proizvod mi je essence tuš za oči. Voljela bih čitati o tekućim puderima..

    OdgovoriIzbriši
  28. Mirna Oreč
    Omiljeni kozmetički proizvod mi je maskara Max Factor 2000 Calorie .Volje bih čitati o tome kako odrediti boju rumenila i pudera spram puti :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Ivana Seligo - https://www.facebook.com/maja.lena.14473
    Voljela bih čitati više o njezi kose i maskama koje pomažu suhoj i ostećenoj kosi. :D
    Moj najdraži kozmetički proizvod je Max Factor Whipped Creme Foundation

    OdgovoriIzbriši
  30. Omiljeni kozmeticki proizvodi su mi sjenila za oci od Essence i maskara Avon Colortrend mascara . Voljela bih citati o novogodišnjem make-upu.
    FB Petra Jelusic

    OdgovoriIzbriši
  31. Najdraži kozmetički proizvod mi je crveni ruž od Catrice i Manhattan maskare su mi odlične.
    Voljela bih čitati kako pravilno nanijeti tuš za oči.

    FB: Ivana Bubek

    OdgovoriIzbriši
  32. FB: Petra Kos

    Obožavam Essence ruževe, a voljela bih post o nekom blagdanskom makeupu, božićnom ili novogodišnjem:)

    OdgovoriIzbriši
  33. FB: Sandra Šeligo

    Moj najdraži kozmetički proizvod je Maybeline tekući puder (nijansa 125). Voljela bih naučiti pravilno konturirati lice :D

    OdgovoriIzbriši
  34. Pratim te pod imenom Yu-Ki Rain

    Najdrazi proivod mi je trenutno Farmasi deep ajlajner i karmin 08 dark red nijansi.

    OdgovoriIzbriši
  35. pratim na fejsu kao tina styles, a voljela bih čitati o tvojim najdražim zimskim nijansama ruževa ^^

    OdgovoriIzbriši
  36. FB: Tina Ivanisevic
    Voljela bih čitati o novogodišnjem make-upu
    Omiljeni proizvod mi je LRP BB krema light

    OdgovoriIzbriši
  37. Marina Belak ex Paradžik
    najviše bi voljela čitati recenzije pudera :)

    OdgovoriIzbriši
  38. https://m.facebook.com/lucija.marshanichkatich?ref=bookmark

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pratim te na facebooku Anita Martić.
      Voljela bih čitati o tome kako se pravilno našminkati,ali baš otpočetka do kraja , koji se proizvodi i kistovi točno za što koriste.
      Najdraži kozmetički proizvod mi je Eyeliner od Golden Rose. Jako povoljan a odličan. Dobar crni pigment koji se ne razmazuje i postojan je dok ga ne skinem :) Jako lijepo darivanje , sve prekrasno izgleda.

      Izbriši
  39. Obožavam maskaru Dior Show.

    FB: Maja Utd CV

    OdgovoriIzbriši
  40. FB: Andrea Čretni

    Omiljena su mi predivna Bourjois rumenila :)

    OdgovoriIzbriši
  41. FB: Slađana Sušilović
    Voljela bih čitati kako pravilno nanijeti tuš za oči :D Uvijek imam problema s tim.
    Obožavam Essence ruževe.

    OdgovoriIzbriši
  42. Evo listam i listam stare postove pokušavajući smisliti što bi još voljela čitati.. zapravo mi ništa ne pada na pamet, samo tako nastavi :)
    Facebook: Marina Biljak

    OdgovoriIzbriši
  43. Omiljena mi je maskara Max Factor 2000 Calorie, a voljela bi čitati o korektorima za podočnjake. FB: Emina Hlobik

    OdgovoriIzbriši
  44. Volim čitati recenzije za pudere i lakove za nokte, a najdraži proizvod mi je max factor 2000 calorie maskara. FB: Suzana Štrk

    OdgovoriIzbriši
  45. Susana Pizeta
    Avon Supershock Mascara - proizvod bez kojeg ne mogu
    Obožavam recenzije. Uvijek ih pročitam prije kupnje!

    OdgovoriIzbriši
  46. Magdalena Ž.
    Najviše volim čitati o novitetima!
    I najdraži proizvod Bourjois healthy mix, savršen za moju mješovitu kožu.

    OdgovoriIzbriši
  47. Ana Lučan
    Nemogu bez LRP Tolereint Teint Mousse Pudera
    Obožavam recenzije

    OdgovoriIzbriši
  48. Adela Pleskina. nadrazi proizvodi su mi puder i rumenilo, a volja bih citati o tome kako izabrati idealnu nijansu pudera :)

    OdgovoriIzbriši
  49. Najdraži proizvod Essence colour&go lak za nokte. Boja ovisi o raznim stvarima pa boju ne bih definirala :) Ali htjela bih navesti i mf creme puff, od kad sam ga probala, svaki dan koristim njega.. A maskara pa ruž.. :) Sad bih mogla redom pisati što mi je od čega najdraže :)))
    A inače jako volim recenzije, tako da što više njih, to bolje, ja zadovoljna! :)))
    fb: Vesna Ikić Ex Takač

    OdgovoriIzbriši
  50. FB Hanna Ruza Matich
    Ruž, rumenilo, sjenila... ma sve ja to volim, sve te mazalice i uljepšavalice. Obožavam recenzije raznih proizvoda jer se informiram o proizvodu prije kupnje. Voljela bih čitati o sjenilima za obrve ili kako se to već zove :-)

    OdgovoriIzbriši
  51. Fb Mihaela Kolić
    hmm.najdraži proizvod bi mi bila maskara,bez nje nigdje. Moja najdraža je Essence I <3 extreme.

    OdgovoriIzbriši
  52. Fb: tamara.tomic.5891
    Ovih praznicnih dana obozavam Rimmel Kate karmine :3

    OdgovoriIzbriši
  53. Fb: Andrea Amalija Rakosec
    Na blogu bi voljela citati malo vise o prirodnoj kozmetici! Ovo rumenilo je preslatko!
    Moj najdrazi proizvod? Maskara! <3

    OdgovoriIzbriši
  54. fb ; Suzana Šainović
    Bez tusa za oci, rumenila i pudera ne moguu ;)
    Volim jako citati recenzije ;)

    OdgovoriIzbriši
  55. FB Silvana Ban M
    Puder tekući i u kamenu i maskara, odmah ujutro nanosim. To mi je poput oblačenja :-)
    Recenzije tih proizvoda raznih marki obožavam i svako toliko mijenjam, savjeti su uvijek dobro došli

    OdgovoriIzbriši
  56. Fb: Tamara Čokoholičarka :)

    Najviše volim čitati recenzije proizvoda koje mogu lako nabaviti u obližnjim trgovinama/drogerijama.
    A omiljeni kozmetički proizvod, CC krema/puder Bourjois. Lijepo mi izjednači boju lica, prekrije sitne nedostatke i najvažnije - ne zacementira mi lice :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...