petak, 24. listopada 2014.

The One Eye Liner Stylo

 
Moram priznati da nisam bas stručnjak u nanošenju tuša i uvijek sam ga nekako izbjegavala jer mi nikako nije uspijevalo povući ravnu crtu, a kamoli onaj repić :) Pokušavala sam nebrojeno puta, gledala razne tutorijale, ali jednostavno nije išlo pa sam se pomirila s tim da ću zauvijek ostati seljo beljo po tom pogledu :)))
 
Sve dok jednog dana Oriflame nije lansirao THE ONE tuš za kapke čime su kako se čini završile moje muke. Budući da sam o njemu čitala samo pozitivne recenzije, odlučila sam ga isprobati.
 
U katalogu piše ovako:
 
Dugotrajni tuš za kapke s mekim vrhom aplikatora za glatko i ujednačeno nanošenje linije u jednom potezu i intenzivnim pigmentima za dramatičnu definiciju. Oftalmološki testiran. Pogodan za osobe s kontaktnim lećama. 0,8 ml.
 
Apsolutno se slažem sa svime i nemam niti jednu zamjerku za ovaj proizvod.
Ambalaža mu je čvrsta, vrlo je pigmentiran i ono što je najbitnije, vrlo lako se nanosi. Na kapcima je dugotrajan i ne razmazuje se. Redovna cijena mu je 59,00 kn...no budući da je bio na akciji, a uz to sam i Oriflame suradnik kupila sam ga za samo 27 kunića :)
 
Pa evo i slikica....
 
 
 
 
 
 
 Kao što vidite, pigmentiranost je odlična...
 
 
I na kraju, završni efekat na očima :)
 
 
Zbilja sam prezadovoljna ovom stvarčicom i definitivno ide u favorite mjeseca :)
 
Da li ste imali priliku isprobati ovaj tuš?
Ako jeste, kakvi su vaši dojmovi?
 
 
 
 
 
 

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...